Asmaul Husna

Pengikut

Isnin, 15 Februari 2010

Balik Kampung

Assalamualaikum ....

Alhamdulillah,baru ada kesempatan nak masukkan entri...bukan apa,salah satunya masalah line kat kampung yang xberapa ok,lagi satu aku xde mood nak mencoret rasa...hehe...jadi ziarah blog teman2 jelah...sekalung tahniah buat adik syakila kat Mesir kerana dah selamat melansungkan perkahwinan dengan akh abd kadir juga pelajar kat Universiti Al-Azhar .Walaupun hanya kenal melalui alam maya ni je,ku tumpang gembira atas kebahagiaan kalian berdua...semoga berbahagia hingga ke syurga...amin...

Aku dah selamat sampai kat kampung pada hari Sabtu...jalan pun boleh tahan sesak,maklumlah semua bercuti (aku bercuti selama seminggu kat kampung) dan masa nilah ambil kesempatan ziarah ayah kat kampung.Apa yang menggembirakan sangat masa balik baru ni,tiba-tiba dapat jumpa teman yang sangat dirindui,dah lama xjumpa,dia dari KL,aku dari JB...tiba2 jumpa kat Kuantan,jadi dari Kuantan sampai kampungku follow dia jelah,ada jugak teman di perjalanan,walaupun follow je..huhuhu,,,,dah sampai kampungku,dia teruskan perjalanannya ke Kuala Besut...

Selepas zohor tadi,keluar dengan ayah nak check bateri keretaku...sampai je pekan Ajil,kedai yang ku nak pergi tu kedai Melayu,satu2 je kedai yang bukak.Aku ingatkan kedai bateri,rupanya kedai aircond dan aksesori kereta...aku tersilap,kedai bateri sebelah kedai tu,tapi tutup pulak sebab Cuti Tahun Baru Cina kan...hahaha,akhirnya meronda jelah dengan ayah kat pekan Kuala Berang...semua kedai tutup.Apabila kat kampung ni,aku suka ajak ayah bila nak ke mana2,maklumlah aku ni xde sape2 lagi..ayahlah temanku...best jugak,dapat gembirakan ayah...bila lagi,time cuti nilah kan nak jalan2 dengan ayah.

Ok lah ,xde pepun yang menarik dalam entri ku ni,saje je..hehe...nak upload gambar2 kesayanganku...baru sampai dari Segamat...layan jelah...






Oklah,salam permisi...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Kata-Kata Bermakna